EuroHarz Rail

EuroHarz® Rail

Zestaw wyrobów EuroHarz® Rail stosowany jest w torowiskach tramwajowych, zwłaszcza na tych odcinkach, na których istotne jest zredukowanie poziomu wibracji i hałasu emitowanych do otoczenia trasy, na skutek ruchu tramwajów.

System EuroHarz® Rail można stosować w bezpodsypkowych konstrukcji nawierzchni torowych, takich jak:

  • system szyny w otulinie (ERS) – system ciągłego mocowania (przytwierdzenia) szyn;
  • system blokowych podpór szynowych w otulinie (EBS) – punktowy system mocowania (przytwierdzenia) szyn;
  • system mocowania (przytwierdzenia) szyn w postaci węzłów kotwiących na punktowym lub ciągłym podlewie;
  • system mieszany – z ciągłym podparciem szyny i z punktowym jej mechanicznym mocowaniem (przytwierdzeniem);
  • sprężyste podparcie rusztu torowego podpartego na ławach wzdłużnych (tzn. sprężystego podlewu pomiędzy podkładami belkowymi i ławami wzdłużnymi w torowiskach zielonych).