EuroHarz® Rail
Zestaw wyrobów EuroHarz® Rail stosowany jest w torowiskach tramwajowych, zwłaszcza na tych odcinkach, na których istotne jest zredukowanie poziomu wibracji i hałasu emitowanych do otoczenia trasy, na skutek ruchu tramwajów.
System EuroHarz® Rail można stosować w bezpodsypkowych konstrukcji nawierzchni torowych, takich jak:
- system szyny w otulinie (ERS) – system ciągłego mocowania (przytwierdzenia) szyn;
- system blokowych podpór szynowych w otulinie (EBS) – punktowy system mocowania (przytwierdzenia) szyn;
- system mocowania (przytwierdzenia) szyn w postaci węzłów kotwiących na punktowym lub ciągłym podlewie;
- system mieszany – z ciągłym podparciem szyny i z punktowym jej mechanicznym mocowaniem (przytwierdzeniem);
- sprężyste podparcie rusztu torowego podpartego na ławach wzdłużnych (tzn. sprężystego podlewu pomiędzy podkładami belkowymi i ławami wzdłużnymi w torowiskach zielonych).

-
Budownictwo komunikacyjne, EuroHarz Rail, Żywice
EuroHarz Rail EPD 18
Dwuskładnikowy, epoksydowy środek gruntujący, pigmentowany antykorozyjnie, o właściwościach dielektrycznych.
- Doskonała przyczepność do podłoża betonowego
- Możliwość stosowania na podłoża betonowe gorzej przygotowane, na wilgotny beton
- Bardzo dobra przyczepność do podłoża stalowego
- Ochrona powierzchni stalowych i betonowych przed korozją
- Możliwość stosowania na konstrukcjach obciążonych dynamicznie
- Tworzy powłoki o właściwościach dielektrycznych
SKU: n/a -
Budownictwo komunikacyjne, EuroHarz Rail, Żywice
EuroHarz Rail PUD 55
Dwuskładnikowy, bezrozpuszczalnikowy elastomer poliuretanowy, do ciągłego lub punktowego, sprężystego przytwierdzenia lub podparcia szyny w torowiskach tramwajowych
Materiał występuje w wersji do aplikacji ręcznej oraz do aplikacji maszynowej
SKU: n/a



